R E D . C E N T R E // T O P . E N D

AUSTRALIEN

2006/02/28

Adelaide

Sitter pa biblioteket i Adelaide nu och gratissurfar. Flygningen hit i formiddags gick helt smartfritt och stressfritt. Skont efter ett par hektiska dagar. Tog flygbussen in till stan, och sammanstralade med Jenny pa vandrarhemmet Annie's Place, centralt och bra pa Franklin Street. Nu gor vi arenden pa stan, sedan drar vi val oss mot vandrarhemmet och forbereder morgondagen. Tjugo over sex pa morgonen plockar bussen upp oss utanfor vandrarhemmet.

Dagens missode 1: Akte fran Sydney utan bussbiljetten. Var som tur var inga problem att ordna pa foretagets kontor har i Sydney.

Dagens missode 2: Insag att jag inte kan PIN-koden till min telefon nar jag var tvungen att stanga av mobilen under flygningen, sa nu star jag har med en sparrad telefon. Inte sa lyckat... Forhoppningsvis kan de lasa upp den eller ge mig ett nytt kort i en telefonbutik, annars har jag ingen telefon forran jag hittar upplasningskoden nar jag ar tillbaka i Sydney.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home